ssofiess

Alla inlägg under juni 2011

hey

Av sofie nilsson - 20 juni 2011 16:35

hej.

 som ni ser har jag gjort en ny header på

mig, när jag är i london (england).

det var så fint där. men nu pratar vi inte om det, för det har jag ju berättat om. tror ja..

har väl inget att berätta men, det har jag ju aldrig.

fast jag skriver ju endå.

du har väl sett på I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR?

det har väl jag gjort, asså på skolan. för förta gången vi får se på vad vi vill!

den var faktiskt ganska bra. fast inte den bästa film man sett.

en av mina bästa filmer är.. sällskapsresan!!

det kanske är gammla filmer men dom är så mycke bättre.

ska gå och kolla på en annan bra gammal serie.

 

hejdå.

 

 

Av sofie nilsson - 15 juni 2011 20:27

hej, nu har vi hämtat hus-vagnen, och vi har börjat packa ner våra saker. vi systrar ska sova där inatt. men mamma och pappa ska sova där inne. det ska bli super kult.:) hihi..har inget att skriva mem men.

och efter vi har varit i hus-vagnen, så ska jag pappa och stora-systrarna, till södra berget och gå den jätte lätta björn-stigen.

där var vi när vi var små.   

de var tider det... det var sköna tider.

nu är man ju 10 år. jag tror att jag ska gå till hus-vagnen.

 

BAJ BAJ  

Av sofie nilsson - 14 juni 2011 16:22

hej, igen nu ska vi hämta hus-vagnen!!!!!

jätte kult..!

har nyss äte tacos. gott gott.. har inget att skriva nu men, jag får ju

hitta på nåt. t.ex:

efter skolavslutningen så fick jag ett kort, och gissa vem det var på kortet..? jo jag när jag gick i ettan. HIHI.. <3

jag var såå sööt. ni kanske få se den bilden, och se hur söt jag är. HIHI!

  :)  jag vet inte när det blir men, nån gång.

nu pratar vi om en annan grej. t.ex: om mina solroser som växer som jag vet inte vad..?

men det är ialafall kult. jag sådde fröna förra veckan, och nu är dom ungefär 23 centimeter..! 

jag tror jag har skrivit klart nu. vi kanske ses imorn. 

 

HEJDÅ!  HAHHHAAA!!!  

Av sofie nilsson - 14 juni 2011 14:18

HEJ, idag har vi haft skolavslutning. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

det är såå skönt. i 10 veckor också..

på skolavslutningen så sjung vår klass EN KVÄLL I JUNI. den är så bra..

jag vet inte vad jag ska göra nu, men jag tror att jag ska göra ett super fint kort till mamma och pappa.   visst är jag snäll???

sen i efter middag så ska pappa hämta en hus-vagn vi ska bo där i typ en 

vecka!


PUSS PUSS..



                                HHHEEEJJJDDDÅÅÅ!!! 

Presentation

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad skulle ni helst göra?
 få 1 miljon kr
 resa till australien
 vara med i tv
 sjunga framför en jätte stor publik
 träffa lady gaga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards